Magia Światła

Poziom I
Boska Siła: Wybrany sojuszniczy oddział zadaje w czasie walki maksimum obrażeń. Czas trwania zaklęcia zależy od mocy
Mana: 4
Przyspieszenie: Wybrany sojuszniczy oddział może w czasie walki szybciej działać
Mana: 4
Poziom II
Oczyszczenie: Usuwa czary mające pozytywne działanie z oddziałów wroga oraz czary mające negatywne działanie z oddziałów sojuszniczych
Mana: 5
Wytrzymałość: Zwiększa siłę obrony wskazanego sojuszniczego oddziału. Czas działania czaru uzależniony jest od mocy
Mana: 6
Poziom III
Odbicie Pocisku: Wybrany sojuszniczy oddział otrzymuje mniej obrażeń, gd atakowany jest z dystansu
Mana: 6
Prawa Moc: Wybrany oddział wpada w gniew i ogarnia go żądza krwi; otrzymuje premię do ataku
Mana: 6
Poziom IV
Odporność na Magię: Usuwa czary mające zarówno pozytywny, jak i negatywny wpływ na wybrany oddział, i czyni go odpornym na działanie kolejnych czarów
Mana: 7
Teleportacja: Teleportuje wskazaną sojuszniczą jednostkę w inne miejsce pola bitwy
Mana: 8
Poziom V
Słowo Światła: Zadaje obrażenia wszystkim nieumarłym i stworzeniom piekieł zajdującym się na polu bitwy
Mana: 11
Wskrzeszenie: Wskrzesza stworzenia we wskazanej sojuszniczej jednostce
Mana: 9

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2003-2010 by Daniel Sokołowski

katalog stron, najlepszychKatalog stronKatalog stron Seo SupremeKatalog stron - Dobre strony