Magia Przywołania

Poziom I
Ognista Pułapka: Na polu bitwy pojawia się kilka magicznych, eksplodującym min niewidocznych dla wroga
Mana: 8
Pięść Gniewu: Przywołuje magiczną pięść zadającą fizyczne obrażenia wskazanej jednostce wroga. Ten czar ignoruje działanie odporności na magię i ochrony przed magią
Mana: 5
Poziom II
Rój Os: Przywołuje rój owadów, które ranią wskazany oddział wroga i poważnie opóĄniają jego kolejkę ruchu
Mana: 5
Wskrześ Umarłych: Reanimuje istoty w wybranym oddziale sprzymierzonym. Istoty nieumarłych są przywrócone do życia, inne ożywają tylko na czas bitwy
Mana: 6
Poziom III
Trzęsienie Ziemi: Niszczy mury miasta w czasie oblężenia
Mana: 7
Widmowe Zastępy: Kopiuje wybrany sojuszniczy oddział> Kopia posiada takie same cechy jak oryginał, ale znika, gdy tylko otrzyma jakieś obrażenia
Mana: 6
Poziom IV
Przywołanie Żywiołów: Przywołuje żywioły ognia, ziemi, wody lub powietrza (w zależności od terenu), które będą walczyć pod dowództwem bohatera
Mana: 9
Ściana Ognia: Tworzy ścianę ognia w wybranym miejscu pola bitwy. Przez kilka tur zadaje obrażenia od ognia wszystkim znajdującym się tam oddziałom
Mana: 8
Poziom V
Stwórz Feniksa: Na czas trwania bitwy przywołuje Feniksa, który będzie walczył po stronie bohatera. Jednocześnie na placu boju może się znajdować tylko jeden Feniks
Mana: 20
Tajemna Zbroja: Wybrany oddział zostaje otoczony magiczną barierą, która częściowo pochłania wszystkie obrażenia otrzymywane przez ten oddział
Mana: 10

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2003-2010 by Daniel Sokołowski

katalog stron, najlepszychKatalog stronKatalog stron Seo SupremeKatalog stron - Dobre strony