Magia Mroku

Poziom I
Osłabienie: Wybrany oddział przeciwnika zadaje w czasie walki minimalną liczbę obrażeń. Czas trwania zaklęcia zależy od mocy
Mana: 4
Spowolnienie: Ogranicza możliwość działania wybranego oddziału wroga
Mana: 4
Poziom II
Rozkład: Rzuca zarazę na wybrany oddział wroga. Ponosi on obrażenia ziemi za każdym razem, gdy podejmuje jakieś działanie
Mana: 6
Wrażliwość: Niszczy pancerz wybranego oddziału zmniejszając jego zdolność obrony. Może być rzucony kilka razy na wybrany oddział, ale jego zdolność obrony nigdy nie spadnie poniżej zera
Mana: 5
Poziom III
Cierpienie: Osłabia wybrany oddział wroga zmniejszając jego współczynnik ataku
Mana: 5
Dezorientacja: Wybrany oddział wroga zapomina, co ma robić na polu bitwy. Pewne jednostki objęte działaniem zaklęcia zapominają o strzelaniu, inne przestają kontratakować
Mana: 7
Poziom IV
Oślepienie: Oślepia wybrany oddział wroga tak, że nie może on się poruszać, atakować, ani używać żadnych zdolności. Oślepienie zanika, jeśli oddział zostaje zaatakowany. Czas trwania zależy od mocy
Mana: 9
Szał: Wskazana jednostka wpada w szał. Ogarnięty szałem oddział traktuje inne jednostki i machiny wojenne jako swoich wrogów i atakuje znajdującą się najbliżej z podwójną wściekłością
Mana: 8
Poziom V
Hipnoza: Bohater otrzymuje chwilową kontrolę nad wybranym oddziałem wroga. Zaklęcie nie działa na nieumarłych i jednostki mechaniczne
Mana: 12
Klątwa Piekieł: Zadaje obrażenia wszystkim żywym stworzeniom, niepochodzącym z piekieł i znajdującym się na polu bitwy
Mana: 9

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2003-2010 by Daniel Sokołowski

katalog stron, najlepszychKatalog stronKatalog stron Seo SupremeKatalog stron - Dobre strony