Lochy

Loch


Rada Osady
Rada Osady Koszt budowy: Brak
Wymaga: Brak
Wymagany poziom miasta: 0
Korzyści: Rada Osady dostarcza królestwu 500 sztuk złota dziennie i pozwala kupować nowe budynki.
Rada Miasta
Rada Miasta Koszt budowy: 2,000 złota
Wymaga: Gildia Magów 1 poziomu
Wymagany poziom miasta: 6
Korzyści: Rada Miasta dostarcza królestwu 1,000 sztuk złota dziennie.
Ratusz
Ratusz Koszt budowy: 5,000 złota
Wymaga: Rada Miasta
Wymagany poziom miasta: 9
Korzyści: Ratusz dostarcza królestwu 2,000 sztuk złota dziennie.
Kapitol
Kapitol Koszt budowy: 10,000 złota
Wymaga: Ratusz
Wymagany poziom miasta: 15
Korzyści: Kapitol dostarcza królestwu 4,000 sztuk złota dziennie.

Fort
Fort Koszt budowy: 10 drewna + 5,000 złota
Wymaga: Brak
Wymagany poziom miasta: 6
Korzyści: Fort dodaje mury obronne dookoła miasta.
Cytadela
Cytadela Koszt budowy: 10 kamieni + 5,000 złota
Wymaga: Fort
Wymagany poziom miasta: 9
Korzyści: Cytadela zwiększa tygodniowy przyrost istot o 50% dodaje wieżę strzelniczą i pole minowe broniące miasta podczas oblężenia.
Zamek
Zamek Koszt budowy: 10 drewna + 10 kamieni + 5,000 złota
Wymaga: Cytadela
Wymagany poziom miasta: 15
Korzyści: Budowa Zamku zapewnia dwie dodatkowe wieże strzelnicze, umacnia mury i podwaja tygodniowy przyrost istot.

Gildia Magów 1 poziomu
Gildia Magów 1 poziomu Koszt budowy: 5 drewna + 5 kamieni + 2,000 złota
Wymaga: Rada Osady
Wymagany poziom miasta: 3
Korzyści: Bohater odwiedzający gildię magów może nauczyć się przechowywać w niej czarów. Znajdują się w niej 3 zaklęcia pierwszego poziomu.
Gildia Magów 2 poziomu
Gildia Magów 2 poziomu Koszt budowy: 5 drewna + 5 kamieni + 1 kryształ + 1 siarki + 1 klejnot + 1,000 złota
Wymaga: Gildia Magów 1 poziomu
Wymagany poziom miasta: 3
Korzyści: Bohater odwiedzający gildię magów może nauczyć się przechowywać w niej czarów. Znajdują się w niej 3 zaklęcia drugiego poziomu.
Gildia Magów 3 poziomu
Gildia Magów 3 poziomu Koszt budowy: 5 drewna + 5 kamieni + 2 kryształ + 2 siarki + 2 klejnot + 1,000 złota
Wymaga: Gildia Magów 2 poziomu
Wymagany poziom miasta: 3
Korzyści: Bohater odwiedzający gildię magów może nauczyć się przechowywać w niej czarów. Znajdują się w niej 3 zaklęcia trzeciego poziomu.
Gildia Magów 4 poziomu
Gildia Magów 4 poziomu Koszt budowy: 5 drewna + 5 kamieni + 3 kryształ + 3 siarki + 3 klejnot + 1,000 złota
Wymaga: Gildia Magów 3 poziomu
Wymagany poziom miasta: 3
Korzyści: Bohater odwiedzający gildię magów może nauczyć się przechowywać w niej czarów. Znajdują się w niej 3 zaklęcia czwartego poziomu.
Gildia Magów 5 poziomu
Gildia Magów 5 poziomu Koszt budowy: 5 drewna + 5 kamieni + 5 kryształ + 5 siarki + 5 klejnot + 1,000 złota
Wymaga: Gildia Magów 4 poziomu
Wymagany poziom miasta: 3
Korzyści: Bohater odwiedzający gildię magów może nauczyć się przechowywać w niej czarów. Znajdują się w niej 3 zaklęcia piątego poziomu.

Karczma
Karczma Koszt budowy: 5 drewna + 500 złota
Wymaga: Brak
Wymagany poziom miasta: 0
Korzyści: Karczma umożliwia rekrutację bohaterów. Zwiększa także morale oddziałów broniących miasta o +1.

Kuźnia
Kuźnia Koszt budowy: 5 drewna + 1,000 złota
Wymaga: Brak
Wymagany poziom miasta: 0
Korzyści: Kuźnia dostarcza twojej armii Wozy z Amunicją. Inne machiny wojenne mogą zostać zakupione za potrójną cenę.

Stocznia
Stocznia Koszt budowy: 20 drewna + 2,000 złota
Wymaga: Brak
Wymagany poziom miasta: 12
Korzyści: Stocznia pozwala budować statki.

Targowisko
Targowisko Koszt budowy: 5 drewna + 500 złota
Wymaga: Brak
Wymagany poziom miasta: 0
Korzyści: Mając targowisko można kupować i sprzedawać surowce.
Magazyn Zasobów
Magazyn Zasobów Koszt budowy: 5 kamieni + 5,000 złota
Wymaga: Targowisko
Wymagany poziom miasta: 0
Korzyści: Magazyn Zasobów dostarcza +1 klejnot dziennie.

Dwór Intryg
Dwór Intryg Koszt budowy: 1,500 złota
Wymaga: Brak
Poziom: 9
Korzyści: Wiedza wszystkich Czarnoksiężników zwiększa się o 1 (kumuluje się z tą zdobytą w innych zamkach).

Gildia Kupców
Gildia Kupców Koszt budowy: 5 drewna + 5 kamieni + 1,000 złota
Wymaga: Targowisko
Poziom: 6
Korzyści: Sprzedaje artefakty. Na początku każdego tygodnia produkuje przypadkowy surowiec.

Mroczny Strażnik
Mroczny Strażnik Koszt budowy: Łza Ashy
Wymaga: Brak
Poziom: 0
Korzyści: Mroczny Strażnik zwiększa przychód miasta o 5,000 sztuk złota, tygodniowy przyrost istot o 50% i moc czarów bohaterów broniących miasta o 10.

Ołtarz Żywiołów
Ołtarz Żywiołów Koszt budowy: 3 rtęci + 3 kryształu + 3 siarki + 3 klejnoty + 2,000 złota
Wymaga: Gildia Magów 1 poziomu
Poziom: 3
Korzyści: Stanowi wsparcie dla rasowej zdolności Łańcuchy Żywiołu. Wyświetla żywiołu na sojuszniczych jednostkach, pozwalając zaplanować ataki zadające więcej obrażeń. Stworzenia o przeciwnych żywiołach zadają więcej obrażeń przeciwnikowi.
Ołtarz Żywiołów Głównych
Ołtarz Żywiołów Głównych Koszt budowy: 5 kamieni + 3,000 złota
Wymaga: Ołtarz Żywiołów
Poziom: 3
Korzyści: Stanowi wsparcie dla rasowej zdolności Łańcuchy Żywiołu. Łańcuchy Żywiołu zadają o 10% więcej obrażeń. Większa liczbą ołtarzy zwiększa ten bonus.

Aula Cienia
Aula Cienia Koszt budowy: 5 drewna + 5 kamieni + 4 rtęci + 4 kryształy + 4 siarki + 4,000 złota
Wymaga: Dwór Intryg
Poziom: 12
Korzyści: Aula Cienia pozwala rekrutować Wiedźmy Cienia.
Pałac Cienia
Pałac Cienia Koszt budowy: 5 drewna + 5 kamieni + 5 rtęci + 5 kryształów + 5 siarki + 6,000 złota
Wymaga: Aula Cienia
Poziom: 12
Korzyści: Pałac Cienia pozwala rekrutować Matrony Cienia.

Krwawy Głaz
Krwawy Głaz Koszt budowy: 5 kamieni + 1,000 złota
Wymaga: Brak
Poziom: 3
Korzyści: Krwawy Głaz pozwala rekrutować Krwawe Dziewice.
Krwawy Pomnik
Krwawy Pomnik Koszt budowy: 5 kamieni + 3 kryształy +2,500 złota
Wymaga: Krwawy Głaz
Poziom: 3
Korzyści: Krwawy Pomnik pozwala rekrutować Krwawe Furie.
Rytualny Loch
Rytualny Loch Koszt budowy: 5 siarki + 1,000 złota
Wymaga: Krwawy Głaz
Poziom: 6
Korzyści: Zwiększa przyrost Krwawych Dziewic i Krwawych Furii oraz Minotaurów i Minotaurów Strażników. Ofiara złożona w tym miejscu może dać dodatkowy przyrost populacji na losowo wybranym poziomie.

Labirynt
Labirynt Koszt budowy: 5 drewna + 10 kamieni + 1,200 złota
Wymaga: Kuźnia
Poziom: 6
Korzyści: Labirynt pozwala rekrutować Minotaury.
Gigantyczny Labirynt
Gigantyczny Labirynt Koszt budowy: 10 kamieni + 5 siarki + 2,500 złota
Wymaga: Labirynt
Poziom: 6
Korzyści: Gigantyczny Labirynt pozwala rekrutować Minotaury Strażników.

Mroczne Pastwisko
Mroczne Pastwisko Koszt budowy: 10 drewna + 5 siarki + 2,000 złota
Wymaga: Brak
Poziom: 9
Korzyści: Mroczne Pastwisko pozwala rekrutować Mrocznych Jeźdźców.
Ponure Pastwisko
Ponure Pastwisko Koszt budowy: 5 kryształów + 5 siarki + 4,000 złota
Wymaga: Mroczne Pastwisko
Poziom: 9
Korzyści: Ponure Pastwisko pozwala rekrutować Posępnych Jeźdźców.

Smocza Wieża
Smocza Wieża Koszt budowy: 10 kamieni + 15 kryształów + 15 siarki + 12,000 złota
Wymaga: Mroczne Pastwisko
Poziom: 15
Korzyści: Smocza Wieża pozwala rekrutować Smoki Cienia.
Smocza Wieżyczka
Smocza Wieżyczka Koszt budowy: 15 kryształów + 20 siarki + 15,000 złota
Wymaga: Smocza Wieża
Poziom: 15
Korzyści: Smocza Wieżyczka pozwala rekrutować Hydry z Głębin.

Szepcząca Grota
Szepcząca Grota Koszt budowy: 5 drewna + 5 kamieni + 5 kryształów + 2,500 złota
Wymaga: Brak
Poziom: 9
Korzyści: Szepcząca Grota pozwala rekrutować Hydry.
Grzechocząca Grota
Grzechocząca Grota Koszt budowy: 5 drewna + 5 kamieni + 10 kryształów + 5 klejnotów + 4,000 złota
Wymaga: Szepcząca Grota
Poziom: 9
Korzyści: Grzechocząca Grota pozwala rekrutować Hydry z Głębin.

Szkoła Cichociemnych
Szkoła Cichociemnych Koszt budowy: 5 drewna + 400 złota
Wymaga: Brak
Poziom: 0
Korzyści: Szkoła Cichociemnych pozwala rekrutować Zwiadowców.
Szkoła Skrytobójców
Szkoła Skrytobójców Koszt budowy: 5 drewna + 1,200 złota
Wymaga: Szkoła Cichociemnych
Poziom: 0
Korzyści: Szkoła Skrytobójców pozwala rekrutować Zwiadowców.

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2003-2010 by Daniel Sokołowski

katalog stron, najlepszychKatalog stronKatalog stron Seo SupremeKatalog stron - Dobre strony