Jednostki Inferno

Imp
Poziom: 1
Atak: 1
Obrona: 1
Obrażenia: 1-3
Punkty życia: 4
Prędkość: 4
Inicjatywa: 13
Koszt rekrutacji: 25 złota
Przyrost: 16
Zdolności: Niszczyciel many
Chowaniec
Poziom: 1 (ulepszony)
Atak: 2
Obrona: 2
Obrażenia: 2-4
Punkty życia: 6
Prędkość: 4
Inicjatywa: 13
Koszt rekrutacji: 45 złota
Przyrost: 16
Zdolności: Złodziej many
Rogaty Demon
Poziom: 2
Atak: 1
Obrona: 1
Obrażenia: 1-2
Punkty życia: 13
Prędkość: 4
Inicjatywa: 7
Koszt rekrutacji: 40 złota
Przyrost: 15
Zdolności: Szał
Ragaty Nadzorca
Poziom: 2 (ulepszony)
Atak: 3
Obrona: 4
Obrażenia: 1-4
Punkty życia: 13
Prędkość: 4
Inicjatywa: 8
Koszt rekrutacji: 60 złota
Przyrost: 15
Zdolności: Eksplozja, Szał
Piekielny Ogar
Poziom: 3
Atak: 6
Obrona: 6
Obrażenia: 3-6
Punkty życia: 15
Prędkość: 6
Inicjatywa: 13
Koszt rekrutacji: 110 złota
Przyrost: 8
Zdolności: Brak
Cerber
Poziom: 3 (ulepszony)
Atak: 6
Obrona: 2
Obrażenia: 5-9
Punkty życia: 15
Prędkość: 6
Inicjatywa: 13
Koszt rekrutacji: 160
Przyrost: 8
Zdolności: Atak trzema głowami, Brak kontrataku wroga
Sukkubus
Poziom: 4
Atak: 6
Obrona: 6
Obrażenia: 6-13
Punkty życia: 20
Prędkość: 3
Inicjatywa: 11
Koszt rekrutacji: 240 złota
Przyrost: 5
Zdolności: Strzelec, Kontratak na odległość
Władczyni Sukkubusów
Poziom: 4 (ulepszony)
Atak: 6
Obrona: 6
Obrażenia: 6-13
Punkty życia: 30
Prędkość: 3
Inicjatywa: 11
Koszt rekrutacji: 330 złota
Przyrost: 5
Zdolności: Strzelec, Kontratak na odległość, Strzał łańcuchowy
Piekielny Rumak
Poziom: 5
Atak: 13
Obrona: 13
Obrażenia: 8-16
Punkty życia: 47
Prędkość: 5
Inicjatywa: 16
Koszt rekrutacji: 480 złota
Przyrost: 3
Zdolności: Atak strachem
Zmora
Poziom: 5 (ulepszony)
Atak: 19
Obrona: 18
Obrażenia: 8-16
Punkty życia: 57
Prędkość: 8
Inicjatywa: 16
Koszt rekrutacji: 666 złota
Przyrost: 3
Zdolności: Atak strachem, Aura przerażenia
Czart
Poziom: 6
Atak: 22
Obrona: 21
Obrażenia: 13-25
Punkty życia: 90
Prędkość: 3
Inicjatywa: 8
Koszt rekrutacji: 1700 złota
Przyrost: 2
Zdolności: Jednostka magiczna
Czarci lord
Poziom: 6 (ulepszony)
Atak: 22
Obrona: 21
Obrażenia: 13-31
Punkty życia: 110
Prędkość: 3
Inicjatywa: 8
Koszt rekrutacji: 2000 złota
Przyrost: 2
Zdolności: Miecz śmierci, Jednostka magiczna
Diabeł
Poziom: 7
Atak: 27
Obrona: 25
Obrażenia: 26-66
Punkty życia: 166
Prędkość: 5
Inicjatywa: 11
Koszt rekrutacji: 4166 złota + 1 siarki
Przyrost: 1
Zdolności: Teleportacja
Arcydiabeł
Poziom: 7 (ulepszony)
Atak: 30
Obrona: 28
Obrażenia: 26-66
Punkty życia: 199
Prędkość: 6
Inicjatywa: 11
Koszt rekrutacji: 4666 złota + 2 siarki
Przyrost: 1
Zdolności: Teleportacja, Przywołanie Czarcich Lordów

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2003-2010 by Daniel Sokołowski

katalog stron, najlepszychKatalog stronKatalog stron Seo SupremeKatalog stron - Dobre strony