Jednostki Akademia

Gremlin
Poziom: 1
Atak: 1
Obrona: 1
Obrażenia: 1-2
Punkty życia: 4
Prędkość: 2
Inicjatywa: 7
Koszt rekrutacji: 22 złota
Przyrost: 20
Zdolności: Strzelec
Gremlin Dowódca
Poziom: 1 (ulepszony)
Atak: 3
Obrona: 1
Obrażenia: 1-2
Punkty życia: 7
Prędkość: 4
Inicjatywa: 12
Koszt rekrutacji: 35 złota
Przyrost: 20
Zdolności: Strzelec, Mechanik
Kamienny Gragulec
Poziom: 2
Atak: 3
Obrona: 4
Obrażenia: 1
Punkty życia: 15
Prędkość: 5
Inicjatywa: 8
Koszt rekrutacji: 45 złota
Przyrost: 14
Zdolności: Latanie, Żywiołak, Odporność na Błyskawicę, Szał
Obsydianowy gargulec
Poziom: 2 (ulepszony)
Atak: 3
Obrona: 5
Obrażenia: 1-2
Punkty życia: 20
Prędkość: 6
Inicjatywa: 10
Koszt rekrutacji: 70 złota
Przyrost: 14
Zdolności: Latanie, Odporność na Błyskawicę, Odporność na Ogień, Odporność na Zimno, Szał
Żelazny Golem
Poziom: 3
Atak: 5
Obrona: 5
Obrażenia: 3-6
Punkty życia: 15
Prędkość: 3
Inicjatywa: 7
Koszt rekrutacji: 90 złota
Przyrost: 9
Zdolności: Jednostka mechaniczna, Odporność na Spowolnienie, Odporność na magię
Stalowy Golem
Poziom: 3 (ulepszony)
Atak: 6
Obrona: 6
Obrażenia: 5-8
Punkty życia: 20
Prędkość: 3
Inicjatywa: 7
Koszt rekrutacji: 130 złota
Przyrost: 9
Zdolności: Jednostka mechaniczna, Odporność na Spowolnienie, Nieograniczony kontratak, Odporność na magię
Mag
Poziom: 4
Atak: 10
Obrona: 10
Obrażenia: 8
Punkty życia: 15
Prędkość: 3
Inicjatywa: 10
Koszt rekrutacji: 150 złota
Przyrost: 5
Zdolności: Strzelec, Pełna skuteczność w walce na dystans, Magiczny atak, Jednostka magiczna
Arcymag
Poziom: 4 (ulepszony)
Atak: 10
Obrona: 10
Obrażenia: 8
Punkty życia: 31
Prędkość: 3
Inicjatywa: 10
Koszt rekrutacji: 340 złota
Przyrost: 5
Zdolności: Strzelec, Pełna zdolność walki na dystans, Magiczny atak, Jednostka magiczna, Kanał energetyczny
Dżin
Poziom: 5
Atak: 12
Obrona: 9
Obrażenia: 12-16
Punkty życia: 33
Prędkość: 6
Inicjatywa: 14
Koszt rekrutacji: 480 złota
Przyrost: 6
Zdolności: Latanie, Przypadkowe zaklęcia
Dżin Królewski
Poziom: 5 (ulepszony)
Atak: 12
Obrona: 9
Obrażenia: 16-22
Punkty życia: 40
Prędkość: 7
Inicjatywa: 14
Koszt rekrutacji: 700 złota
Przyrost: 3
Zdolności: Latanie, Przypadkowe zaklęcia
Rakszasa Rani
Poziom: 6
Atak: 25
Obrona: 20
Obrażenia: 15-23
Punkty życia: 90
Prędkość: 4
Inicjatywa: 9
Koszt rekrutacji: 1400 złota
Przyrost: 2
Zdolności: Brak kontrataku wroga, Bieg
Rakszasa Raja
Poziom: 6 (ulepszony)
Atak: 25
Obrona: 20
Obrażenia: 23-30
Punkty życia: 100
Prędkość: 5
Inicjatywa: 8
Koszt rekrutacji: 1900 złota
Przyrost: 2
Zdolności: Brak kontrataku wroga, Pośpiech
Kolos
Poziom: 7
Atak: 27
Obrona: 27
Obrażenia: 40-70
Punkty życia: 142
Prędkość: 5
Inicjatywa: 10
Koszt rekrutacji: 3500 złota + 1 klejnot
Przyrost: 1
Zdolności: Odporność na Kontrolę Umysłu
Tytan
Poziom: 7 (ulepszony)
Atak: 30
Obrona: 30
Obrażenia: 40-70
Punkty życia: 175
Prędkość: 5
Inicjatywa: 10
Koszt rekrutacji: 4700 złota + 2 klejnoty
Przyrost: 1
Zdolności: Odporność na Kontrolę Umysłu, Pełna skuteczność w walce wręcz, Przywołanie błyskawicy

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2003-2010 by Daniel Sokołowski

katalog stron, najlepszychKatalog stronKatalog stron Seo SupremeKatalog stron - Dobre strony