Inferno

Inferno


Rada Osady
Rada Osady Koszt budowy: Brak
Wymaga: Brak
Wymagany poziom miasta: 0
Korzyści: Rada Osady dostarcza królestwu 500 sztuk złota dziennie i pozwala kupować nowe budynki.
Rada Miasta
Rada Miasta Koszt budowy: 2,000 złota
Wymaga: Gildia Magów 1 poziomu
Wymagany poziom miasta: 6
Korzyści: Rada Miasta dostarcza królestwu 1,000 sztuk złota dziennie.
Ratusz
Ratusz Koszt budowy: 5,000 złota
Wymaga: Rada Miasta
Wymagany poziom miasta: 9
Korzyści: Ratusz dostarcza królestwu 2,000 sztuk złota dziennie.
Kapitol
Kapitol Koszt budowy: 10,000 złota
Wymaga: Ratusz
Wymagany poziom miasta: 15
Korzyści: Kapitol dostarcza królestwu 4,000 sztuk złota dziennie.

Fort
Fort Koszt budowy: 10 drewna + 5,000 złota
Wymaga: Brak
Wymagany poziom miasta: 6
Korzyści: Fort dodaje mury obronne dookoła miasta.
Cytadela
Cytadela Koszt budowy: 10 kamieni + 5,000 złota
Wymaga: Fort
Wymagany poziom miasta: 9
Korzyści: Cytadela zwiększa tygodniowy przyrost istot o 50% dodaje wieżę strzelniczą i pole minowe broniące miasta podczas oblężenia.
Zamek
Zamek Koszt budowy: 10 drewna + 10 kamieni + 5,000 złota
Wymaga: Cytadela
Wymagany poziom miasta: 15
Korzyści: Budowa Zamku zapewnia dwie dodatkowe wieże strzelnicze, umacnia mury i podwaja tygodniowy przyrost istot.

Gildia Magów 1 poziomu
Gildia Magów 1 poziomu Koszt budowy: 5 drewna + 5 kamieni + 2,000 złota
Wymaga: Rada Osady
Wymagany poziom miasta: 3
Korzyści: Bohater odwiedzający gildię magów może nauczyć się przechowywać w niej czarów. Znajdują się w niej 3 zaklęcia pierwszego poziomu.
Gildia Magów 2 poziomu
Gildia Magów 2 poziomu Koszt budowy: 5 drewna + 5 kamieni + 1 kryształ + 1 siarki + 1 klejnot + 1,000 złota
Wymaga: Gildia Magów 1 poziomu
Wymagany poziom miasta: 3
Korzyści: Bohater odwiedzający gildię magów może nauczyć się przechowywać w niej czarów. Znajdują się w niej 3 zaklęcia drugiego poziomu.
Gildia Magów 3 poziomu
Gildia Magów 3 poziomu Koszt budowy: 5 drewna + 5 kamieni + 2 kryształ + 2 siarki + 2 klejnot + 1,000 złota
Wymaga: Gildia Magów 2 poziomu
Wymagany poziom miasta: 3
Korzyści: Bohater odwiedzający gildię magów może nauczyć się przechowywać w niej czarów. Znajdują się w niej 3 zaklęcia trzeciego poziomu.
Gildia Magów 4 poziomu
Gildia Magów 4 poziomu Koszt budowy: 5 drewna + 5 kamieni + 3 kryształ + 3 siarki + 3 klejnot + 1,000 złota
Wymaga: Gildia Magów 3 poziomu
Wymagany poziom miasta: 3
Korzyści: Bohater odwiedzający gildię magów może nauczyć się przechowywać w niej czarów. Znajdują się w niej 3 zaklęcia czwartego poziomu.
Gildia Magów 5 poziomu
Gildia Magów 5 poziomu Koszt budowy: 5 drewna + 5 kamieni + 5 kryształ + 5 siarki + 5 klejnot + 1,000 złota
Wymaga: Gildia Magów 4 poziomu
Wymagany poziom miasta: 3
Korzyści: Bohater odwiedzający gildię magów może nauczyć się przechowywać w niej czarów. Znajdują się w niej 3 zaklęcia piątego poziomu.

Karczma
Karczma Koszt budowy: 5 drewna + 500 złota
Wymaga: Brak
Wymagany poziom miasta: 0
Korzyści: Karczma umożliwia rekrutację bohaterów. Zwiększa także morale oddziałów broniących miasta o +1.

Kuźnia
Kuźnia Koszt budowy: 5 drewna + 1,000 złota
Wymaga: Brak
Wymagany poziom miasta: 0
Korzyści: Kuźnia dostarcza twojej armii Wozy z Amunicją. Inne machiny wojenne mogą zostać zakupione za potrójną cenę.

Stocznia
Stocznia Koszt budowy: 20 drewna + 2,000 złota
Wymaga: Brak
Wymagany poziom miasta: 12
Korzyści: Stocznia pozwala budować statki.

Targowisko
Targowisko Koszt budowy: 5 drewna + 500 złota
Wymaga: Brak
Wymagany poziom miasta: 0
Korzyści: Mając targowisko można kupować i sprzedawać surowce.
Magazyn Zasobów
Magazyn Zasobów Koszt budowy: 5 kamieni + 5,000 złota
Wymaga: Targowisko
Wymagany poziom miasta: 0
Korzyści: Magazyn Zasobów dostarcza +1 klejnot dziennie.

Lord Tortur
Lord Tortur Koszt budowy: Łza Ashy
Wymaga: Brak
Poziom: 0
Korzyści: Lord Tortur zwiększa przychód miasta o 5,000 sztuk złota, tygodniowy przyrost istot o 50% i moc czarów bohaterów broniących miasta o 10.

Ołtarz Ofiarny
Ołtarz Ofiarny Koszt budowy: 5 kryształów + 5 siarki + 5 klejnotów + 2,000 złota
Wymaga: Cytadela
Poziom: 12
Korzyści: W tym budynku można złożyć w ofierze stworzenia w zamian za dodatkowe PD.

Piekielne Majaki
Piekielne Majaki Koszt budowy: 2 rtęci + 2 siarki + 1,000 złota
Wymaga: Brak
Poziom: 3
Korzyści: Piekielne majaki przyspieszają ilość pojawiających się stworzeń o 5%. Bohaterowie nieprzyjaciela oblegający to miasto otrzymują -2 do szczęścia.

Centrum Piekieł
Centrum Piekieł Koszt budowy: 10 kamieni + 10 rtęci + 5,000 złota
Wymaga: Dwór Pokus
Poziom: 12
Korzyści: Centrum Piekieł pozwala rekrutować Czarty.
Środek Otchłani
Środek Otchłani Koszt budowy: 10 kamieni + 10 rtęci + 7 klejnotów + 8,000 złota
Wymaga: Centrum Piekieł
Poziom: 12
Korzyści: Środek Otchłani pozwala rekrutować Czarcich Lordów.

Dwór Pokus
Dwór Pokus Koszt budowy: 5 drewna + 5 kamieni + 3 rtęci + 3 siarki +3,500 złota
Wymaga: Gildia Magów 1 poziomu
Poziom: 9
Korzyści: Dwór Pokus pozwala rekrutować Sukkubusy.
Dwór Grzechu
Dwór Grzechu Koszt budowy: 5 rtęci + 3 kryształy + 5 siarki + 3 klejnoty + 5,000 złota
Wymaga: Dwór Pokus
Poziom: 9
Korzyści: Dwór Grzechu pozwala rekrutować Władczynie Sukkubusów.

Płonące Stajnie
Płonące Stajnie Koszt budowy: 5 drewna + 5 kamieni + 10 siarki + 4,000 złota
Wymaga: Brak
Poziom: 9
Korzyści: Płonące Stajnie pozwalają rekrutować Piekielne Rumaki.
Płomienne Stajnie
Płomienne Stajnie Koszt budowy: 5 drewna + 5 kamieni + 7 kryształów + 10 siarki + 6,000 złota
Wymaga: Płonące Stajnie
Poziom: 9
Korzyści: Płomienne Stajnie pozwalają rekrutować Zmory.
Dwór Strachu
Dwór Strachu Koszt budowy: 5 siarki + 1,000 złota
Wymaga: Płonące Stajnie
Poziom: 15
Korzyści: Dwór Strachu zwiększa tygodniowy przyrost Zmór i Piekielnych Rumaków o +1.

Psiarnia
Psiarnia Koszt budowy: 10 drewna + 2 siarki + 1,200 złota
Wymaga: Karczma
Poziom: 6
Korzyści: Psiarnia pozwala rekrutować Piekielne Ogary.
Kojec Cerberów
Kojec Cerberów Koszt budowy: 15 drewna + 5 siarki + 2,500 złota
Wymaga: Psiarnia
Poziom: 6
Korzyści: Kojec Cerberów pozwala rekrutować Cerbery.

Świątynia Upadłych
Świątynia Upadłych Koszt budowy: 10 kamieni + 10 rtęci + 5 siarki + 10,000 złota
Wymaga: Brak
Poziom: 15
Korzyści: Świątynia Upadłych pozwala rekrutować Diabły.
Świątynia Porzuconych
Świątynia Porzuconych Koszt budowy: 10 drewna + 15 rtęci + 10 siarki + 10,000 złota
Wymaga: Świątynia Upadłych
Poziom: 15
Korzyści: Świątynia Porzuconych pozwala rekrutować Arcydiabły.

Urodzisko Impów
Urodzisko Impów Koszt budowy: 5 kamieni + 400 złota
Wymaga: Brak
Poziom: 0
Korzyści: Urodzisko Impów pozwala rekrutować Impy.
Urodzisko Chowańców
Urodzisko Chowańców Koszt budowy: 5 kamieni + 1,200 złota
Wymaga: Urodzisko Impów
Poziom: 0
Korzyści: Urodzisko Impów pozwala rekrutować Chowańce.

Wieża Demonów
Wieża Demonów Koszt budowy: 5 drewna + 1,000 złota
Wymaga: Brak
Poziom: 3
Korzyści: Wieża Demonów pozwala rekrutować Rogate Demony.
Bastion Demonów
Bastion Demonów Koszt budowy: 10 drewna + 5 kamieni + 2,500 złota
Wymaga: Wieża Demonów
Poziom: 3
Korzyści: Bastion Demonów pozwala rekrutować Rogatych Nadzorców.
Pomiot Chaosu
Pomiot Chaosu Koszt budowy: 5 siarki + 1,500 złota
Wymaga: Wieża Demonów
Poziom: 6
Korzyści: Pomiot Chaosu zwiększa tygodniową produkcję Rogatych Demonów i Rogatych Nadzorców o +2.

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2003-2010 by Daniel Sokołowski

katalog stron, najlepszychKatalog stronKatalog stron Seo SupremeKatalog stron - Dobre strony